Verjaardagskaart man

9 feb

Aangezien ik niet weet wanneer ik weer tijd en zin heb in het maken van een kaart, heb ik vandaag nog maar een verjaardagskaart gemaakt. Dan ben ik gelijk klaar voor februari. Wederom gekozen voor een leuke sketch van Mojo Monday: Sketch 189 . Deze keer heb gebruik gemaakt van scrappapier van Pion Design.

verjaardagskaart oom PB 2014 001

Voor de voorzijde heb ik roodbruine en creme kleurig cardstock van Mi Teintes gebruikt. Ik heb van Piondesign uit de “A Day in May serie” de scrapvellen Blooming Branches PD4404, Writings PD4404, Borders PD4410 en Songbird PD4401 gebruikt. De randjes heb ik bewerkt met Ranger Distress Old Paper. Het kantrandje (MFD20) en de doily (MFD23) is een stans van Nellie Snellen. Het label (CR1212) is van Marianne Design. Het sentiment is een stempel van Just Rite Cling Grand Birthday Sentiments CL-04745. De tekst is gestempeld met Ranger Archival coffee.

Het nadeel van Pion scrappapier is, dat er altijd van die prachtige voorstellingen op staan. Daar kun je simpelweg niet in knippen of er iets overheen plakken. Voordeel is dat de voorstelling deze keer zo groot was dat ik de binnenkant snel af had.

verjaardagskaart oom PB 2014 002

De tag is gemaakt met de grote tagstans van Go Kreate Grungetags en de tag is langs de rand bewerkt met distressmarker Walnut stain (anders zag je hem niet tegen de lichte achtergrond). De tag is bevestigd aan het randje met Tim Holtz idea-ology mini paperclips in koperkleur.

Groetjes,
Inge

Eén reactie to “Verjaardagskaart man”

  1. stempelwolfanne 9 februari 2014 bij 9:27 pm #

    Kijk eens aan, nog eentje! Deze is ook prachtig hoor.Ik ben gek op frietel touwtjes hihi. Ook mooi nieuw sentiment stempel zeg!

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.