Verjaardagskaart

9 Feb

Afgelopen vrijdag nieuw scrappapier van Maja Design uitgezocht en ik wilde er snel mee aan de slag. Ik had dan ook geen zin in nadenken over een layout. Ben naar de site van Mojo Monday gegaan en heb daar een paar mooie layouts gevonden. Gisteren een verjaardag kaart gemaakt met Mojo Monday’s Sketch 299 als basis.

verjaardagskaart tante C B 2014 001

Op de foto lijkt het blauw maar het is meer een lilablauw in het echt. De happy Birthdaystempel is van Just Rite Cling: Grand Birthday Sentiments CL-04745. Het sentiment is gestempeld met Ranger Archival Violet Blue. De kaart is met bruin-beige en lilablauwe cardstock van Mi Teintes gemaakt. Verder heb ik Vintage Autumn Basics no XXII, no XIX, no XXIII en no XX scrappapier van Maja Design gebruikt. De randen heb ik met Ranger distress inkt Frayed Burlap en Shaded Lilac bewerkt.

Ik heb alleen de rechter binnenzijde met scrappapier gedaan.
Daarbij heb ik het band wat ik ook op de voorkant heb gebruikt weer terug laten komen.

verjaardagskaart tante C B 2014 002

De tag is gemaakt met een stans van Marianne Design. De griffel komt uit een stanssetje van Sissix.

verjaardagskaart tante C B 2014 003

Verder nog wat bloemetjes een mooie brad en wat strasssteentjes gebruikt.
En nu op naar de volgende kaart.

Groetjes,
Inge

One Response to “Verjaardagskaart”

  1. stempelwolfanne 9 February 2014 at 9:24 pm #

    Hij is prachtig. Ik vind dat schuine lintje zo over de pocket ook heel mooi gedaan. Mooi papier hoor! Daar krijg je echt weer zin van om te knutselen šŸ™‚

Leave a Reply

