Scrap verjaardags kaart met Elzybells stempel en Prima Nature Garden papier

12 okt

Mijn eerste creatie met copic markers is de deur uit. Het behoeft nog wel wat oefening, want het valt me niet mee, maar ik vond het zo wel grappig geworden. Deze scrap kaart is voor de jarige Jose en ik heb hiervoor weer het zelfde ontwerp genomen als de kaart voor Gerda, maar dan weer een andere lay out en andere kleuren. Foto’s vallen hier en daar wat donkerder en somberder uit dan het in werkelijkheid is.

Gebruikte materialen voorzijde:

  • Design papier van de set Nature Garden van Prima, licht blauwe card stock, tweezijdige cardstock met lila aan 1 zijde en craft aan de ander en witte Flex karton voor copic markers.
  • ronde Crafts too mallen voor plaatje en de gegolfde lichtblauwe cirkel erachter.
  • het lila randje is gedaan met een rand pons van EK succes
  • het grappige plaatje is van Elzybells en het sentiment is uit een clear set van Kars (zit eigenlijk een bijtje op, maar die heb ik van de stempel afgeknipt, dan kan ik beide ook afzonderlijk gebruiken). Ze zijn gestempeld met Adirondak Jet Black en het plaatje is ingekleurd met Copic Markers
  • distress tool en Distress ink Frayed Burlap voor de randjes
  • een kantje, lintje, knoopje, draadje en gemmetjes in de vorm van bloemetjes maken het af

Aan de binnenzijde heb ik gebruikt:

  • zelfde papier set, card stock, embelishments en inkt als de voorkant
  • ovale mal is van Nellie Snellen, de andere mal is van de voordeelboekenwinkel, Spellbinder tag stans en de ek succes rand pons weer
  • zelfde Elzybells stempeltje, maar dan uitgeknipt, de J is een Avec clear stempel van de Lady & Lord capital set, “Er is er een…” is van Elines world, Its a special time op de achtergrond is van Creafine

Nog even een close up van mijn geklieder met de markers hihi, maar alle begin is moeilijk en oefening baart kunst, dus komt vanzelf šŸ™‚ Zoals altijd ervaar ik dat de papiersoort erg van belang is. Je kunt ook niet zoveel kleurtjes door elkaar en overelkaar gebruiken als je bijvoorbeeld met potlood doet en het wordt wat sneller streperig dan ik gewend ben met inkt of aquarel verf. Maar ik vind de kleuren wel mooi helder en t is een leuke afwisseling voor de kleuren die ik normaal gebruik (distress ink). Erg leuk om te doen!

first attempts at copic markers colouring

EĆ©n reactie to “Scrap verjaardags kaart met Elzybells stempel en Prima Nature Garden papier”

  1. Wendy 14 oktober 2012 bij 3:16 pm #

    Great job- Jazz gives it two paws up. Copics are fun and addicting. You are right though, paper makes a huge difference. I use Gina K paper http://www.shop.ginakdesigns.com/ . Have fun coloring!

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.