Scrap kaart met Action stempel en Basic Grey papier

19 Oct

Paula is gek op olifantjes, dus… hoe kan het ook anders…. een scrap kaart met olifantjes. Ik had een tijd geleden in Leeuwarden bij de Duif van dat prachtige Basic Grey papier gekocht (yes I’m a fan šŸ˜€ ) en de kleuren leken me nou ook net wat voor Paula. Het papier komt uit de Out of Print en de Picadilly serie.

Ik ben weer met mijn copic markers aan de slag geweest. De tweede keer al iets beter, alhoewel ik een misser had door de verkeerde kleur te pakken, maar het is toch wel grappig uitgepakt vind ik.

Voor de voorkant heb ik gebruik gemaakt van:

  • design papier basic grey, oranje en ivoor kleurige cardstock
  • clear stempel Olifantjes van Action, gras stempel Katzelkraft, met Archival ink Coffee en ingekleurd met copic markers
  • Happy Birthday stempel van Papermania met Ranger distress ink Rusty Hinge
  • ronde sierlijke stans van Nellie Snellen achter de sentiment, Ovalen: spellbinders
  • blader takje stans van Cottage Cutz Greenery
  • bloemen stans van Joy
  • bloemen pons Nellie Snellen
  • lint, Pearlpen donkergroen, touwtje, houten kraaltjes en bedeltje op kleur gebracht met alcohol ink “Latte”

Aan de binnenkant:

  • letters “Leeds” en grunche tag beide stansen van GoKreate
  • rand stans van Nellie Snellen
  • bloemen stans van Joy
  • hoek stansje en vlinder stans van Avec
  • splitpen (brad) van zus, touwtje en olifant bedeltje

Achterkant:

Het hart is een stans van Nellie Snellen en de stempel zat bij een magazine.

De randjes zijn bewerkt met distress tool en Ranger Distress ink Frayed Burlap.

3 Responses to “Scrap kaart met Action stempel en Basic Grey papier”

  1. stempelwolfinge 21 October 2012 at 3:12 pm #

    Ik had em al gezien toen je er mij bezig was, maar nu ik de foto’s weer zie…… Ik vind em echt super goed gelukt. Vrolijke kleuren, leuke stempel en prachtige binnenkant. Hoe vond Paula hem?

    • stempelwolfanne 21 October 2012 at 6:30 pm #

      Nou k ken wel janken, want wat wil het geval… Ik had m naar haar oude adres gestuurd en Paula is daar net heen geweest om te vragen, maar ze hadden hem gelijk weggegooid en niet eens bij oud papier. Al dat werk en mooie dingetjes verschwunden snik. En nou heeft Paula het dus niet eens gezien. Sneue bak hoor. Gelukkig hebben we het blog nog :S

  2. wlbillings 22 October 2012 at 2:47 pm #

    this is TOO cute! Bright and cheery. Love it. Great coloring. Wendy and Jazz

Leave a Reply

