Spelen met layering stempels

24 Jul

Naast de viooltjes had ik ook een layering stempelset van Hunkydory gekocht. Daar zat geen uitleg bij, maar al doende leert men. Ik probeerde het weer met de geeltinten, de paarstinten en in rood. Ik heb ze allemaal uitgeknipt en 2 er van zijn al gebruikt voor een ATC.

Na deze test, durfde ik de andere design roos wel direct op een ATC te stempelen. Ik zat er met de laatste laag een beetje naast, maar dat gaf wel een leuk vintage effect. Ik heb hem daarom ook verder Vintage afgemaakt. De tekst is van Art Journey, de rest van de Hunkydory set (op achtergrond nog muzieknootjes van de Jazz set van Hunkydory).

Voor de paarse roos heb ik de laatste restjes van de gelliprint op een cracker doos karton geplakt. Verder Washitape en wat Hema stickers.

De laatste is ook gemaakt uit cracker doos en dan met zwarte gesso. Vervolgens weer Washitape en Hema sticker. Hij heeft subtiel shimmer gekregen met 2 kleuren Inkagold. Hierna nog wat accentjes en een stippellijntje met witte gelpen.

Leave a Reply

