Viooltjes ATC’s

23 Jul

Eindelijk heb ik de layering stempels van viooltjes op de kop weten te tikken. De set is van Craft emotions, er zitten 3 verschillende soorten in en het is goed uitgelegd. Eerst ben ik met kleuren geel aan de slag gegaan en ik had nog een achtergrondje met acrylic bloc smudge techniek liggen (groenig). Verder afgemaakt met Prima achtergrond stempel, Marianne Design tekst en kleurpotlood.

Voor de tweede heb ik wat paarse tinten gebruikt. Voor de rest is de achtergrond gesponst met distress inkt en heb ik achtergrond stempels van Prima en Indigoblu gebruikt.

De laatste heb ik in blauwtinten gestempeld en daarna gemaskerd. Ook hier weer achtergrond stempels van Creative Expressions, Indigoblu en een swirley van Prima. Een beetje sponzen met Vintage Photo om het nog iets meer vintage te maken en opgeleukt met een medaillon gemaakt met stans van Nelly Snellen. Die heb ik al heel lang zo liggen. Ik heb er alleen een laag crackle accents opgedaan nu.

One Response to “Viooltjes ATC’s”

  1. stempelwolfinge 27 July 2017 at 10:10 pm #

    Mooi die viooltjes. Toch leuk die layering stempels

Leave a Reply

