Fascinatie voor ribbelkarton

2 Jul

Jacobi had wat dingen in de aanbieding, waaronder eyelets en een rolletje zwart ribbelkarton. Dat leek me helemaal leuk, dus naast de Faded Jeans Oxide gingen die ook mee naar huis en ben ik met alles gelijk aan de slag gegaan.

Ik had weer een cracker doos, dus weer 5 ATC’s van stevig karton met een laag witte gesso. Ik heb de nieuwe spullen gekoppeld aan een stempelset van Darkroomdoor. Het zijn 4 stoere ATC’s geworden.

Voor de eerste 2 heb ik een achtergrond met Faded Jeans en Broken China oxides gemaakt en daarbij nog wat Distress crayon Walnut Stain.

De volgende is met dezelfde oxides gemaakt, maar daarvoor heb ik de achtergrond bestempeld met stempels van Tim Holtz en ik heb een mooi plaatje uit de Kampioen gebruikt.

Voor de achtergrond van de laatste heb ik de twee oxides en Pewter distress stain gebruikt en stempels van Marianne Design en Art Specially. Daarbij het overgebleven stuk motor van ATC no. 2.

 

Leave a Reply

