Verjaardagskaart met Art Journey stempels

26 Jun

De kaart voor Margriet is weer in het thema Vierkant van Art Journey.

Ik ben begonnen met een stuk papier met gesso in te strijken. Terwijl dat droogde maakte ik van tissue papier en 2 vlinders en een aantal tekst achtergrond stempels van Art Journey een mooi geheel. Dit heb ik met gel medium op het papier geplakt.

Daarop bracht ik wat modeling paste aan met paletmes om structuur aan te brengen. Daarna gaf ik het geheel een laag crazing medium. Toen het droog was bracht ik opaque texture paste en transparant gloss texture paste aan door 2 stencils.

Daarover heen kwam een groene glazing en bracht ik meer kleur aan met Gelato’s en distress crayons.

Als laatste heb ik het sentiment en een mooie stempel van Art Journey op een vierkant op de kaart geplakt. Ook hier weer kleur met gelato’s en distress inkt/crayons.

2 Responses to “Verjaardagskaart met Art Journey stempels”

  1. stempelwolfinge 26 June 2017 at 5:51 pm #

    Mooi.

  2. Ellen Schrik 27 June 2017 at 11:14 am #

    Prachtig en een moie kleurencombi, bedankt voor deze bijdrage aan de challenge.

Leave a Reply

