Verlate verjaardagskaart met Art Journey stempels

19 Jun

Voor oom Anne en tante Tonnie kwam ik wat in tijdnood. Het is een eenvoudig kaartje geworden met Distress inkt en Art Journey stempels.

De basis is een simpele witte kaart. Vervolgens heb ik er een vierkant op geplakt dat ik met Candied Apple flink rood gepoetst heb. Daarna heb ik het gespetterd met een Glitter brush pen in koraalrood. Daarop heb ik vier vierkanten geplakt, gesneden uit een stuk papier wat ik in overgebleven bruine inkt had gedept.

De stempels van Art Journey heb ik eerst in het Candied Apple afgedrukt, en daarna iets verschoven en in Espresso archival inkt nog eens afgedrukt. Dit laten drogen en toen accenten aangebracht met dezelfde glitter brush pen (bolletjes van de Pricles, lijntjes van de varen krul, etc.). Helaas zie je de feestelijke glittertjes niet op de foto.

Gezien het thema bij Art Journey vierkant is, plaats ik deze erbij.

Save

One Response to “Verlate verjaardagskaart met Art Journey stempels”

  1. Ellen Schrik 27 June 2017 at 11:13 am #

    Fijn dat je meedoet met de challenge. Wat fijn he, dat een eenvoudige kaart ook erg mooi en feestelijk kan zijn.

Leave a Reply

