En het derde trio

17 Apr

Het is best heel leuk om tegelijk aan 3 projectjes te werken. Ik maak dan 1 achtergrond waaruit ik de leukste stukken kan gebruiken voor 3 ATC’s.

Deze achtergrond is geïnspireerd op de techniek die we bij Art Specially gedaan hebben, alleen heb ik de verf dan met de texture tools van Tim Holtz aangebracht ipv een stukje bankpasje en heb ik geen bubble wrap gebruikt, maar een stempel met cijfers erop. Lekker in Neon kleurtjes na het wat rustigere trio van eerder deze week. Ik heb ook nog met geel met een prima stempel op de achtergrond gestempeld.

De stickers zijn van Hema, de telefoonstempel zat ooit bij een Craft Stamper, de auto is van Stampinback en de cocktail en “Hallo” van Gummiapan. “The ride” is een gedeelte van een tekststempel uit een set van Darkroomdoor. Het frame is van Action (stempel en stans).

Hier en daar een glimmertje of wat glace pen voor de accentjes.

Leave a Reply

