Nog een trio ATC’s

16 Apr

Ik zag bij Paperartsy een leuke techniek met pigment poeders en glazing die me heel leuk leek om te doen. Daar werd het gedaan voor een tuinders thema, maar toen ik het gemaakt had zag ik er meer een Maritiem thema in. Ik heb dan ook alleen de achtergrond techniek gebruikt.

De achtergrond is gemaakt door een cracker doos in 3 ATC’s te snijden en een laag witte paperartsy fresco paint aan te brengen. Daarna werden de ATC’s in 3 delen gemaskerd. Een kwast wordt daarna door een kloddertje goud verf en een kloddertje glazing gehaald en daarna gedipt in wat pigment poeder (in mijn geval Brusho). Dat sleep je dan over 1 derde van de ATC en vervolgens herhaal je dat voor de andere delen. Er zit dus een hele mooie goud shimmer in.

Daarop heb ik gestempeld en de stempels zijn geverfd met acrylverf vermengd met wat glazing, zodat je de stempel er doorheen blijft zien. Verder afgemaakt met wat teksten van Crafty Individuals en wat goudverf om het randje en hier en daar wat Sakura glace pen of goud embossing.

One Response to “Nog een trio ATC’s”

  1. stempelwolfinge 21 April 2017 at 11:37 pm #

    Leuk die plankenachtergrond bij nautisch thema

Leave a Reply

