Eerste ATC met nieuwe spulletjes.

3 Apr

Op de beurs in Nijkerk de stempelset van Stampers anonymous van Tim Holz met de volgeltjes en hoedjes aangeschaft. Gelijk zin om een ATC mee te maken. Deze keer washitape en eyelets gebruikt. Moest natuurlijk gelijk mijn nieuwe eyeletzetter van Memory Keepers gebruiken. En wat een aanwinst is dat! Geen gehannes meer met hamer en gaatje maak dinges. Geen scherpe randjes op de achterkant van de eyelet. En helemaal niet hard hoeven knijpen. De investering meer dan waard dus.

Rechts:

Achtergrond gepoetst met Antique linnen en gestempeld met achtergrond stempel van Stampers anonymous en Art Journey. Washitape toegevoegd. Vogeltje gekleurd met distressmarkers en uitgeknipt. Strikje op het vogeltje gestempeld en ook ingekleurd met marker. Bloemetje, hoedje en vogeltje nog een keer gestempeld en ook ingekleurd met zelfde markers. Knippen (bril op en lipbijtend :D) Om het mezelf met knippen niet al te moeilijk te maken eerst vogeltje nog keer op achtergrond gestempeld toen aan achtergrond nog soort jute lint (Action of Xenos) toegevoegd. Daarna vogeltje bloemetjes en vlerkje geplakt. De ticket heb ik bij mijn schoonzusje mogen stempelen (op craft en gepoetst met Vintage photo) Bevestigd met eyelets en als laatste hoedje opgeplakt en gemat met zwart.

Links:

De stempelset met katten en hondjes had ik al eerder gekocht. De achtergrond met de krant en de kat had ik al liggen, maar geen tijd meer om af te maken voor de beurs. Omdat ik de monogrome stijl van de rechter zo mooi vond besloten om de katte ATC ook in die stijl te maken. Dus washitape uit hetzelfde bruin met zwarte setje gebruikt. De tekst is op de computer gemaakt. De tekst het ik gekleurd met Vintage photo. Op de achterzijde van de tekst heb ik dubbelzijdig tape geplakt en toen de tekst in stukjes verdeeld. Het was nogal een gepruts om het laagje eraf te peuteren, maar daarna wou het plakken van de tekststukjes super. Ik had de linker waarschijnlijk mooier gevonden als de krant met bruin gestempeld zou zijn. Het is echter een stempel van schoonzus en ik had hem alleen in zwart.

Groetjes,

Inge

One Response to “Eerste ATC met nieuwe spulletjes.”

  1. stempelwolfanne 11 April 2017 at 10:36 pm #

    Wat zijn ze leuk! Goed bezig 🙂

Leave a Reply

