Verjaardagskaart met distress inkt

23 Mar

Deze kaart is gemaakt met een stempel uit het setje wat Johan en Sasinee uit Thailand hebben meegenomen. Ik heb Worn Lipstick en Coral gebruikt. Niet bepaald jouw favoriete kleuren zus, maar ik hoop dat Annie dit wel mooi vindt.

Happy Birthday is een gedeelte van een Crafty Individuals stempel en de vlinder is gemaakt met een stans van Joy die ik al heel lang heb.

One Response to “Verjaardagskaart met distress inkt”

  1. stempelwolfinge 27 March 2017 at 10:43 pm #

    Coral vind ik wel mooi hoor. Het is alleen de worn lipstick waar ik niet dol op ben. En Annie vindt em vast prachtig

Leave a Reply

