Shaker ATC

25 Feb

Mijn aller eerste shaker en dan gelijk maar in het mini… De ATC voor de Art Specially Challenge met thema Carnaval. Ik heb een stempel van Katzelkraft op Chromolux afgedrukt en met distress inkt en pen nibs gekleurd als backdrop voor de shaker. De voorkant is met distress inkt gesponst en ik heb er swirlies op gestempeld.

De letters zijn gestanst en toen met glitter beplakt. Wat een gepruts hihi. In de shaker natuurlijk confetti, maar ook lovertjes in ster vorm, mini kraaltjes en micro beads. Je kon van de zijkant de dubbelzijdige foam tape zien, dat vond ik niet zo mooi, dus heb ik er nog washi tape omheen gepakt. Bij deze foto zie je de glitter letters goed, maar heb ik perongeluk de confetti enzo dwars over het gezicht.

Dus maar even een extra fototje waar de troepjes wat aan de kant geschud zijn (waar dan helaas de letters niet scherp waren).

Leave a Reply

