ATC met Katzelkraft stempels

20 Feb

Voor de Art Specially challenge van deze week ben ik ook met paars aan de slag geweest. Ik heb Seedless Preserves en Dusty Concorde Distress paint en van Paper Artsy een heel licht paarse gebruikt op canvas.

Daarna heb ik de stempels afgedrukt en ook met deze kleuren verf geschilderd. Daardoor raak je de stempel dan wat kwijt, maar die kun je weer gewoon opnieuw er overheen zetten met de Misti.

Als laatste heb ik wat glitter stift over een paar van de bloemetjes gebruikt en uiteraard op de vleugeltjes van de libelle.

atc-art-specially-challenge-paars-met-katzelkraft

2 Responses to “ATC met Katzelkraft stempels”

  1. Anonymous 20 February 2017 at 5:23 pm #

    Aparte achtergrond, hoe heb je die gemaakt? Of is dat gewoon het soort papier wat je als basis hebt gebruikt wat dat stippeltje effect geeft.

    • stempelwolfanne 20 February 2017 at 9:53 pm #

      Het is acrylverf op canvas, dus ik denk dat je de structuur van de canvas bedoelt.

Leave a Reply

