Art Specially ATC’s

16 Jan

Op de valreep nog 2 x 2 ATC met stempels van Art Specially.

De eerste 2 zijn gemaakt op craft karton. Ik heb een gedeelte van het dorp afgedrukt met witte distress inkt en vervolgens ietsje verschoven en toen met zwarte inkt gestempeld. Met witte gelpen heb ik verder wat accentjes aangebracht.

De letters zijn gestempeld, embossed en uitgeknipt.
atc-art-specially-het-dorp-1a atc-art-specially-het-dorp-2a

 

 

 

 

 

 

 

 

Voor de volgende twee heb ik eerst structuur aangebracht met tape, gesso, repen bruin papier en gewrinkeld tissue papier en vervolgens weer gesso.

Daaroverheen met palet mes heb ik paper artsy fresco paints aangebracht en toen de bloemen gestempeld en ingeschilderd. Bij de roos heb ik ook nog text in het wit op de achtergrond gestempeld en een tekst in het zwart.
atc-art-specially-bloem-2 atc-art-specially-roos-2

One Response to “Art Specially ATC’s”

  1. stempelwolfinge 17 January 2017 at 9:18 pm #

    Ooh die bloem atc’s zijn mooi zeg. Die andere ook hoor, maar die had ik al gezien op Skype. De nieuwe challenge staat ook al weer op Facebook

Leave a Reply

