Scrap card met Basic Grey en Penny Black

10 Jan

Dit schattige muisje gaat Tante Netty met haar verjaardag feliciteren. Wat ben ik heerlijk bezig geweest met deze kaart, steeds een paar uren, uitgesmeerd over een dag of vier. Lekker kleurtjes uitzoeken, een lay-out, lekker plaatjes inkleuren met copic markers! Het papier van Basic Grey inspireert me altijd weer tot heerlijk knutselen. Tot mijn grote schrik zijn ze met de scrapbooking artikelen opgehouden om zich geheel op design stoffen te gaan concentreren. Dit is al maanden geleden gecommuniceerd, maar schijnbaar al die tijd langs mij heen gegaan. Erg jammer!

Any way… hier is de kaart (stempel Penny Black, banner Marianne Design). Ben uiteindelijk niet zo weg van de grote parels bij het plaatje, maar ik had geknoeid met lijm, dus moest weg gewerkt worden, en de kleinere waren op:

2017-01-09-scrapcard-met-basic-grey-enpenny-black

Binnenkant (gegolfde cirkel Nellie Snellen, text Creative Expressions, vlinder stans Dubbel Do):2017-01-09-scrapcard-met-basic-grey-enpenny-black-binnenkant
en aan de tags kun je duidelijk zien hoe lekker ik bezig ben geweest (teksten van Stempelglede, Marianne Design en Art Journey, stans van Joy, vlinders/bloemen zelfde stempels als voorkant):
2017-01-09-scrapcard-met-basic-grey-enpenny-black-tags

Leave a Reply

