Uitdaging aangenomen

29 Dec

Donderdags na kerst lag er ineens een wat dikkere, grotere envelop bij ons op de mat. Manlief en ik keken elkaar aan, maar nee, geen van ons had een bestelling gedaan. Wat zou daar nu inzitten. Wat een leuke verassing. Nog een mooie kaart en 2 prachtige ATC’s!

Voor de uitdaging ben ik gelijk door mijn spulletjes gaan spitten om te kijken wat ik binnen het thema en de materialen zou kunnen maken. In mijn stempel voorraad zitten niet zoveel hele kleine stempeltjes met winter thema die op een ATC passen als er ook nog scrappapier op moet, maar het is gelukt! Dit zijn ze:

atc-swap-met-de-familieDe eerste die ik donderdag middag maakte is met Bo Bunny papier gemaakt. Het sentiment is met wit geembosst en is van Katzelkraft en de randjes van het papier zijn met Witte distress inkt wat gekleurd. Het sneeuwpopje is van Cart Us en heb ik gemaskerd om de boompjes erachter te kunnen stempelen (Action). Uiteraard is het plaatje met Copic markers gekleurd. Als embellishment een lintje, sneeuwkristalletjes (gemaakt met Nellie Snellen pons), glitter stift en gems.

atc-bo-bunny-en-cart-us-en-katzelkraft-stempelDe tweede ATC is ‘s avonds gemaakt. Daarvoor heb ik Carte Bella papier gebruikt en een schaats gestempeld, gemaskerd en nog een keer gestempeld en ingekleurd met Copic markers. Dat gemat op een mooie stans van Nellie Snellen met daarachter een tag gemaakt met stans van GoKreate en daar achter weer een sneeuwkristal in delen, gemaakt met een stans van Whimsy. Wolletje, hoekje en gems zijn gebruikt als embellishment.

atc-met-carta-bella-en-joy-stempel

Leave a Reply

