Tweede scrapcard met Bella met Balloons

11 Nov

Ook de kaart voor Dianne heb ik gemaakt met de Wild Rose stempel Bella met Balloons geschilderd met distress inks en ook weer met papier uit een mooi blok van de Action, maar dan een andere set en hele andere kleuren. Als ik m zo zie had ik het nog wel wat meer in balans kunnen trekken, maar ik had nog meer kaarten met deadline deze week. Ik hoop dat ze hem mooi vindt.

2016-11-07-scrap-card-dianneDe binnenkant is ook gemaakt met papier uit deze set.

2016-11-07-scrap-card-binnenkant-dianne

One Response to “Tweede scrapcard met Bella met Balloons”

  1. stempelwolfinge 20 November 2016 at 1:16 pm #

    Zo zo jij hebt het druk gehad. Mooie kaartjes alle 4.

Leave a Reply

