Verjaardags scrapkaart met Wild rose stempel

19 okt

Bij de Action kwam ik prachtige, grote papierblokken tegen. Niet dat ik nieuw papier nodig had, maar voor dat geld kon ik het niet laten liggen. Paula houdt wel van dit kleurenschema, dus heb ik haar kaart ermee gemaakt. Als blikvanger Bella with balloons van Wild Rose, geschilderd met distress inkten. Als aanvulling op haar olifanten verzameling šŸ˜€

2016-10-19-verjaardag-scrapkaart-paulaDe messing lettertjes en de stans van het cadeautje zijn ook van de action. De sierborder is van Nellie Snellen en de hartjes en de rechthoekjes met letters zijn van Marianne design (stans + stempels). De binnenkant heb ik met wat van het zelfde papier gedaan. Kleur komt wat vreemd over op de foto, maar is zelfde kleuren als voorkant.

2016-10-19-verjaardag-scrapkaart-paula-binnenkant

EĆ©n reactie to “Verjaardags scrapkaart met Wild rose stempel”

  1. Marja kenter 29 oktober 2016 bij 12:36 pm #

    Prachtig weer, evenals de andere.
    Groetjes marja

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.