Nog een CZC-tje

27 Aug

Ben met opdracht 50 van CZC bezig geweest: Washitape. Het idee van de washitape veertjes komt van Pinterest. Daar had ik veel zin in om te doen en er een dream catcher mee te maken.

De veertjes zijn dus cocktail prikkers met Washitape in vorm geknipt en ingeknipt voor de “haartjes”. Van een cadeau decoratie had ik nog een stuk ijzerdraad waar ik een rondje van vormde en die heb ik met Washitape omwikkeld. Van de zelfde decoratie heb ik een stuk gaas geknipt en dat er achter geplakt. En daarop weer wat kleine kraaltjes.

Dream komt van een stempel met spreuk van Stampendous. Op de achtergrond met Spun Sugar heb ik een stempel van dat Scandinavische merk wat dit jaar voor t eerst op Art Specially was. Kan alleen de naam even niet meer bedenken.

#CZC50 Washitape

Leave a Reply

