Verjaardagskaart met alcohol inkt

20 Aug

Ook de kaart voor Rob heb ik met een Tim Holtz techniek gedaan. Ik was eerst van plan de Archival resist techniek te doen met een kerstman stempel, maar dat werkt niet op de alcohol inkt cardstock. Je ziet er niets van, dus moet ik nog eens uitproberen op Yupo.

De kleuren waren echter prachtig grungy, dus prima om als achtergrond te gebruiken voor de kaart van Rob. Dan maar de Faded layers techniek met mijn nieuwe layering stencils en blending solution. Dat zie je op Yupo vast ook beter, maar het was wel heel subtiel en ik vond het zelf erg mooi in ieder geval.

De stempels komen beide uit een set van Darkroomdoor en zijn met Hickory Smoke, Vintage photo en Black Soot archival inkt gestempeld en daarna gemat met craft karton.

2016-08-20 Verjaardagskaart met alcohol inkt

Leave a Reply

