Day 2 Marker spritzer water color

9 Aug

Vandaag weer even terug naar Dag 2 van Creative Chemistry 103. Dit keer heb ik de Marker spritzer water color techniek uitgeprobeerd. Erg simpel en erg leuk.

Eerst heb ik het op een gewoon correspondentiekaartje uitgeprobeerd (droog gestart). Hier blijven de stippeltjes van de spritzer meer in tact, aangezien het heel poreus papier is en de inkt haast niet meer kan reageren. Heeft niet mijn voorkeur. Misschien krijg je een iets beter resultaat als je t papier eerst nat mist, maar t trekt zo snel in het papier, dat ik niet denk dat t veel beter wordt. Om het op te leuken heb ik bij deze ook de Splatter brush gebruikt met zwarte distress paint. Daar had ik nog van over, dus heb ik ook de randjes van het kaartje er nog even doorheen gehaald.

Day 2 Distress marker spritzer water color 3

Het volgende probeersel deed ik op Distress Water color paper. Hier wordt ik echt wel blij van. Wat is dat leuk om te doen, en wat een vrolijk resultaat! Het doet me wel wat aan bister denken. Ook hier weer op droog papier gestart, maar t lijkt me ook leuk om uit te testen als je met vochtig papier start.

Day 2 Distress marker spritzer water color 2

Leave a Reply

