Dag 1 van Creative Chemistry 103

3 Aug

De derde online cursus van Tim Holtz is gestart en er waren 5 technieken om mee te stoeien. Ik heb er drie van geprobeerd, aangezien ik niet alle producten heb. Alle 3 heb ik in 1 projectje verwerkt voor #CZC32 Alles behalve zwart.

#CZC32 Alles behalve zwartDe technieken zijn:

  1. Off-set stamping (het vogeltje) waarbij ik against all odds niet offset maar precies heb gestempeld! Hoe krijg je het voorelkaar! Het resultaat vond ik wel nostalgisch doordat ik met distress gestempeld had ipv archival. Zo leuk dat ik het nog wel vaker ga gebruiken, dus een beter voorbeeld komt er nog wel aan 🙂
  2. Highlight stamping (de veer), een techniek met de Picket Fence ink pad die ik zeker vaker ga doen, maar dan op iets beter craft. De craft die ik heb is te grof.
  3. Micro Glaze resist, wat niet zo geweldig wil op de correspondentie kaartjes, en eerst had ik te weinig (linksboven) maar je bent aan het leren nietwaar. Rechtsonder ziet het er al veel meer uit zoals t hoort. Erg leuk om te doen!
2 Responses to “Dag 1 van Creative Chemistry 103”

  1. heavenlyimaginings 3 August 2016 at 9:03 am #

    Gorgeous I have not started my classwork yet

    • stempelwolfanne 3 August 2016 at 9:17 am #

      Thanks Amanda, nice to see you again. Looking forward to see your takes on the techniques 🙂

Leave a Reply

