Verjaardags scrapkaart

26 Jun

Hierbij de zware bevalling voor Margriet :D. ‘t Viel niet mee deze keer. Ik wilde een schets van Freshly Made sketches gebruiken en had in mijn hoofd al een compleet beeld van hoe geweldig deze kaart zou worden met voldoende contrast en rust erin.

Na alle onderdelen klaar gemaakt en te plek gelegd te hebben, bleek ik er een stuk minder weg van te zijn. Of het nou de gekozen papiertjes waren of iets anders, ik weet het nog steeds niet, maar Fresh is hij uiteindelijk niet geworden. Alle randjes toch maar geruffeld met distress tool en met distress inkt bij langs gegaan.

Na veel geheen en weer is het uiteindelijk een acceptabel resultaat, maar helaas gaat deze voor mij niet de boeken in als favoriet voor 2016 haha.

2016-06-26 Verjaardags scrapkaart voor Margriet2

Het binnenkantje weer eens een beetje anders gedaan met een hoek vakje en 2 smalle tags gesneden en hoek geponst met 3 kleuren borduurdraadjes er aan. En van die borduurdraadjes werd ik gelukkig wel weer vrolijk! (sorry van de rare kleuren op deze foto, maar t was vanochtend erg bewolkt).

2016-06-26 Verjaardagskaart voor Margriet

Leave a Reply

