CZC 2016-9 Strepen

13 Jun

CZC 2016-9 StrepenVoor het thema “strepen de wesp/bijen stempels van Art Jouney gekozen. De bijen gemaskt, daarna de achtergrond gepoetst met Distress Squeezed Lemonade en Tumbled Glass en bestempeld met (Stamper Anonymous) Shabby Shutters. De bijen zijn ingekleurd met Black Soot en Musterd Seed. De vleugels zijn met sparkle spul gedaan. Deze pen heb ik van ma gekregen en ik weet niet wat voor merk dat is. De tekst heb ik letter voor letter gestempeld (alfabet van Papermania). Ik vond het kaartje nog niet af, dus mijn vertrouwde Grunge border set erbij gepakt en swirleys aangebracht.

12-6-2016 Not so close

Gelijk ook een ATC gemaakt met zelfde spulletjes. Alleen de kleine bijen gebruikt en een andere tekst gestempeld. Wel weer losse letters (Papermania) gebruikt. Het woordje fly is van vlinder setje van Technique Tuesday.

Ik kreeg ook nog een ander idee voor een ATC met zelfde bijen, misschien maak ik die ook nog wel.

 

Groetjes,

Inge

Leave a Reply

