Craftorij Zomer Challenge is weer begonnen

4 Jun

Dit jaar heb ik niet voldoende tijd om een poging te wagen alle opdrachten van de Craftorij Zomer Challenge te doen, maar daar waar ik zin en tijd heb, ga ik zeker mijn best doen er wat van te maken.

De opwarmertjes heb ik eerst even overgeslagen en ben gelijk er ingedoken met #CZC1 Slingers, toeters en bellen.

De achtergrond is gemaakt door distress inkt te sponzen en er dan water druppels op te spetteren. Vervolgens heb ik de slinger gestempeld en geschilderd (Art Specially).

#CZC1 Slingers toeters en bellenDe Katzelkraft Katten zijn op een ander correspondentiekaartje gezet (de grijze is gespiegeld), geschilderd met distress inkt en daarna uitgeknipt. De trompet is ook van Katzelkraft en heb ik met Distress Stain Pewter geschilderd.

One Response to “Craftorij Zomer Challenge is weer begonnen”

  1. stempelwolfinge 4 June 2016 at 2:08 pm #

    Die katten zijn super, kaartje waar je blij van wordt.

Leave a Reply

