Kaartje voor moederdag met Art Journey stempels en distress inkt

8 May

Voor ma heb ik voor moederdag een kaartje gemaakt met mijn nieuwe Art Journey stempels Prickles en Roses. De set met vogeltjes had ik al.

Ik ben begonnen met het stempelen en embossen van het vogeltje. Daarna met masking vloestof afgedekt en vervolgens de roos met verschillende kleuren inkt ingeinkt en afgedrukt en die met masking tape gemaskerd en daarna de prickles ook met verschillende inkten en afdrukken.

Alle maskering kon er toen weer af en heb ik met een beetje water de roos en prickles geschilderd. Als laatste heb ik het vogeltje ingeschilderd en de tekst er onder gestempeld en geembosst.

2016-05-08 Kaart voor moederdag met Art Journey stempels en distress inktDe gebruikte kleuren zijn: Abandoned Coral, Spun Sugar, Worn Lipstick, Shabby Shutters, Mowed Lawn en Gathered Twigs. Bij deze is wel een vogeltje in de hoofdrol en past dus perfect bij de Birds Challenge van Art Journey.

4 Responses to “Kaartje voor moederdag met Art Journey stempels en distress inkt”

  1. Anne 15 May 2016 at 11:26 am #

    Wat een prachtige kaart, leuk dat je mee doet!!

  2. bhduit 15 May 2016 at 9:25 pm #

    Wat een prachtige kaart, mooi design!! Bedankt voor het meedoen!

  3. Rein 16 May 2016 at 8:31 am #

    Een mooi kaartje voor moeserdag!

  4. Myra 16 May 2016 at 11:16 am #

    prachtige kaart!
    Bedankt voor het meedoen,
    Groetjes Myra

Leave a Reply

