Verjaardagskaart voor neef met Art Journey stempels

4 May

Neef Kieran werd 15, dus moest er een leuk kaartje komen. Ik heb 2 steampunk sets en de birds set gebruikt. De achtergrond is gemaakt met wit geembosste radertjes en daarover distress vierkantjes. De (bolder)zeilkar met jongens zette ik op een stukje papier waarmee ik de distress inkt van mijn craft sheet had opgemopt. Het zeil heb ik geprobeerd met chloor lichter te maken, maar dat wilde niet, dus heb ik met witte Sharpie accentjes gezet.

2016-05-04 verjaardagskaart Kieran 2

Er was zelfs nog genoeg inkt voor een binnenkantje waar we wat verjaardagsgeld in konden verstoppen.

2016-05-04 verjaardagskaart Kieran binnenkant

Bij Art Journey hebben ze deze maand de Challenge birds. Ik denk dat deze wel in het thema past, al hebben de vogels niet de hoofdrol.

5 Responses to “Verjaardagskaart voor neef met Art Journey stempels”

  1. stempelwolfinge 6 May 2016 at 10:15 pm #

    Blijft mooi dat rood met zwart. Leuk om die vogels met die steampunk vlieg ding te combineren.

  2. Anne Swinkels 7 May 2016 at 12:31 pm #

    prachtige kaart!

  3. Ellen 12 May 2016 at 7:29 pm #

    Wat een stoere kaart! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge. Ook kleine vogels tellen mee!

    • bhduit 15 May 2016 at 9:21 pm #

      Leuke set kaarten en euuhhh ik zie ze toch echt vliegen hóór 🙂 Bedankt voor het meedoen!

  4. Myra 16 May 2016 at 11:14 am #

    Leuke kaarten!
    Bedankt voor het meedoen,
    Groetjes Myra

Leave a Reply

