Verjaardagskaart met Art Specially, Deep Red en Joy crafts paarden

24 Apr

Als eerste heb ik een achtergrondje gestempeld met de veer van Art Specially 2015 en frisse kleurtjes Neocolor II. Daarna het Deep Red paardje en het paard van de Joy crafts clear set. Het middelste paardje is ingeschilderd met Neocolor II. De tekst is ook van Art Specially en heb ik geëmbost. De laarzen komen weer uit de Joy set en daar heb ik er ook 1 van geëmbost en toen uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Ik heb de kaart versierd met wat kant (zaterdag gekocht tijdens ons gezellige winkelen in Apeldoorn) en wat lovertjes.

2016-04-24 Verjaardagskaart stempeltechnieken Petra voorkant

Ik heb er ook een eenvoudige binnenkant bij gemaakt op de zelfde manier. Dit kaartje gaat naar Petra.

2016-04-24 Verjaardagskaart stempeltechnieken Petra

Leave a Reply

