Nagenieten van artspecially

17 Apr

Het is zo heerlijk om na de beurs de boekjes en folders door te bladeren, de geruilde atc’s nog eens op je gemak te bekijken en natuurlijk met je nieuwe stempels, verfjes, stencils etc te spelen.

Dat spelen heeft de eerste atc’s voor vorig jaar opgeleverd. Met deze atc was ik de maandag na het event begonnen, omdat ik na het mounten van alle rubber stempels natuurlijk niet meer kon wachten.

17-4-2016 volg je hartGemaakt met hart van mijn nieuwe artspecially lap, de nieuwe randjes van Katzelkraft mijn nieuwe stencils van Ranger een nieuw tekststempeltje en mijn nieuwe witte posca. Ik had pas vandaag weer tijd voor de hobby dus  het kaartje eindelijk afgemaakt. Aangezien dat niet meer zo veel tijd kostte nog genoeg tijd voor een tweede ATC.

17-4-2016 blind as a batDeze gemaakt met eyechart stencil van Ranger, steampunk bril van Artjourney en een vleermuis uit een Halloween setje. Het metalic in de bril en op de rand van de atc is distress stain pewter.

 

Groetjes,

Inge

 

 

Leave a Reply

