ATC’s met bister en Joy Seaside stempels

19 Mar

Ben weer lekker met bister aan het kliederen geweest voor 2 ATC’s. Eerst met archival heb ik de fles en de zeemeeuw gestempeld en die met masking fluid gedaan. Daarna de horizon bepaald en het water met bister gedaan. Vervolgens de achtergrond het kompas, stuurwiel en anker gestempeld. Toen de masking fluid er weer af en fles en meeuw met distress inkt geschilderd.

Voor deze heb ik als achtergrond een oude landkaart stempel van NL gebruikt met cracked pistacho inkt, wat ik ook voor de fles heb gebruikt. Verder gathered twigs kompas en randje.

ATC message to the world met bister

Voor deze heb ik een houtnerf stempel gebruikt in weathered wood. Deze kleur heb ik ook weer als schaduwkleur op de meeuw gebruikt. Hier een archival Coffe stuurwiel en Watering Can anker. Verder gathered twigs paaltje en randje.

ATC by the sea met Bister

Leave a Reply

