Verjaardags scrapkaart met Kico stamps en Memorybox

26 Dec

Dit kaartje is voor buuv Inge en is gemaakt met Memorybox papier.
2015-12-26 verjaardags scrap kaart met Kico stamps en Memorybox papier

Het plaatje is van Kico stamps en is geschilderd met aquarelverf. De bloemetjes zijn vers uit Thailand door Johan en Sasinee meegenomen, en het lintje heb ik ooit van zus Inge gekregen. Hij is gemaakt tijdens een middagje knutselen bij Paula, dus ik had mijn stans machine niet.

Hier werd ik zo vrolijk van, daar moest ik thuis nog een binnenkantje bij maken:

2015-12-26 verjaardags scrap kaart met Kico stamps en Memorybox papier binnenkant

Leave a Reply

