Eerste kerstkaarten van 2015

22 Nov

T is triest, maar ik ben wel heel erg laat dit jaar. Het zullen er niet zoveel worden dit keer ben ik bang, maar hier zijn de eerste 3 kerstkaarten.

Deze is gemaakt met een stempel die ik van iemand ooit eens gebruikt heb (Ida? Inge?) en het stuk kraft had ik nog van een kerstkaartensessie met Paula uit vorige jaren. De mooie tekst achtergrond stempel is van haar. De sterretjes regen is een stempel van Art Journey en de 25 december stempel is van Katzelkraft. Nog wat washi tape en gems en ik vond m af.

Kerstkaart met restjes

De volgende is gemaakt met Art Talent papier. Het blokje kwam bij de Boekenvoordeel, de Action of zoiets vandaan. De stempel is met Watering Can inkt gezet en is van Katzelkraft. Ik heb er omheen zilver embossing poeder gebruikt en er achter een stukje zilver weefsel.

 

Kerstkaart met Katzelkraft en zilver

De derde kerstkaart is ook gemaakt met papier van Boekenvoordeel, Action of drogist. De leuke sneeuwman is van Nellie Snellen en Gelukkig Nieuwjaar stempel van Art Journey. De let it snow stempel komt uit een set met stempels en stanzen van Marianne Design. De sneeuw kristal is gemaakt met een stans van Whimsey stamps en de kleintjes zijn een gemaakt met een pons. Nog wat lint en glitter en de kerstsfeer is compleet.

Kerstkaart met Nellie Snellen sneeuwpop

One Response to “Eerste kerstkaarten van 2015”

  1. stempelwolfinge 28 November 2015 at 4:56 pm #

    Leuk šŸ˜€

Leave a Reply

