Verjaardagskaart met Art Journey diva

9 Nov

De verjaardagskaart voor mijn lieve zus moet nog op het blog.

Voor deze kaart heb ik eerst een achtergrond gemaakt met Walnut Stain distress paint en daarop met credit card hier en daar stukken met Crackle paint bedekt (de witte en Weathered wood). Daaroverheen heb ik met goud verf gespettered en vervolgens ook nog met een stencil goud embossing swirls aangebracht.

2015-11-09 verjaardagskaart met Art Journey voor Inge3

De stempel is van Art Journey. Hiervan heb ik de randen ook met goud embossing gedaan en gesponst met Walnut stain en Weathered wood om de kleuren van de achtergrond weer terug te laten komen. De tekst is ook van Art Journey en is uitgestanst met een stans van Joy.

De foto is op een donkere dag gemaakt. Hij doet de kaart helaas niet helemaal eer aan, maar met de lampen aan leek het helemaal raar, dus dan maar zo.

Bij Art Journey is de Challenge anything goes deze maand, dus kan deze kaart mooi daar nog even mee doen (als ik nog op tijd ben…)

 

Leave a Reply

