Kaart stagiair

13 Aug

Vandaag nam een stagiair/vakantiewerker afscheid. Daar heb ik een kaartje voor gemaakt met als achtergrond een gelliplate print die ik nog had liggen.

 

 

afscheid stagair en vakantiewerker man

Met een stans heb ik de telefoon gemaakt. De randjes zilver geverfd en met plastic een schermpje gemaakt. De tekst en icoontjes zijn gestempeld op het cardstock waarmee ik de telefoon gemat heb. Robotje is gestempeld en ingekleurd met distress inkt en distress stain. Binnen in de kaart is nog een ander robotje.

afscheid stagair en vakantiewerker man binnenkant

Alleen het robotje vond ik wat kaal, dus nog wat buizen op de achtergrond gestempeld.

One Response to “Kaart stagiair”

  1. stempelwolfanne 14 August 2015 at 1:49 pm #

    toch nog gevonden. Leuk!

Leave a Reply

