Week 3 Craftorij Zomer Challenge

30 Jun

Week 3 is ook helemaal af.

CZC15 Gebruik transparant materiaal. Ik had nog 2 kleding labels liggen die transparant waren. Distress inkt achtergrond en stempels van Paperartsy.

#CZC15 Transparant

CZC16 Droom/Dromen. Deze stempel van Stampendous had ik al een tijd niet meer gebruikt! Achtergrond Acrylverf, Stempels: vogels Art Journey, veren Art Specially. Veren zijn ingekleurd met Gelato.

#CZC16 Dromen

CZC17 Mandela. Ondanks de vele mandelas die ik vroeger heb gemaakt was deze een hele strijd. Basis met stencil en Artist Pittpens, ingekleurd met Karisma kleurpotloden.

#CZC17 Mandela

CZC18 Kippengaas. De achtergrond is gemaakt met distress inkt en paint. Ik heb gestempeld met een embossingfolder en de hexagons gestans uit prima papier. De kip is een stempel van Joana Sheen en is gekleurd met potloden. Het kippengaas in de hoeken is een gedeelte van een Crafty Individuals stempel.

#CZC19 Kippengaas

CZC19 Stempel met verpakkingsmateriaal. Deze rondjes zijn de onderkant van het plastic uit een bonbondoos met Distress paint gemaakt. Stempels Art Specially en Crafty Individuals.

#CZC18 Stempel met verpakkingsmateriaal

CZC20 Puzzel/puzzelstukje. Achtergrond met distress paint, stempel van Tim Holtz. Aangezien ik al puzzelstukjes op nr 9 had, heb ik op deze daarnaar verwezen.

#CZC20 Puzzel

CZC21 Vlecht met papier. Dit is met distress stains, boekpapier en Jofy stempels gemaakt.

#CZC21 Vlechten met papier

Leave a Reply

