Verjaardagskaart voor mijn man!

25 May

Marcel houdt van vintage, vintage pin ups, burlesk, en vooral van zwart dus heb ik geprobeerd een kaartje in die stijl te stempelen. De voorkant is geïnspireerd door voorbeelden in het prachtige boekje van Liesbeth Fidder. Ik heb stempels gebruikt van Paperartsy, Viva Decor en Art Specially en een beetje wat kleurpotloden en een witte Sharpie.

2015-05-25 Verjaardagskaart voor mijn manHeb ook een binnenkant met 2 tags gemaakt. Tekststempel is van Stempelglede, gestempelde hoekjes Viva Decor en het gestanste hoekje Double Do. De foto is wat donker uitgevallen. Papier is van Riddersholm.

2015-05-25 Verjaardagskaart voor mijn man binnenkant

Leave a Reply

