inspiration wednesday 2015 met donna Downey-10

17 May

Alweer tijd voor filmpje en journal page 10. De tijd vliegt voorbij. Op 16 mei 2015 was ik met ma op een gratis meereiskaartje naar s’ Hertogenbosch geweest. Enorm lange zit van 3 uur heen en 3 uur terug, maar een leuke dag gehad. Op de dag zelf heb ik een aantal dingen verzameld voor de art joural page. Het treinkaartje, een onderleg papiertje van mijn lunch uitsmijter bij Bar 35, tags van spulletjes die ik gekocht heb en een verpakkingszakje. De verzamelde spulletjes waren allemaal zwart/wit en rood/wit. Ik wist dat in het flimpje witte gesso en buff titanium werd gebruikt dus heb ik nog wat tags toegevoegd die ik over had van onze workshop van Donna Downey die titan buff tint hadden. Verder nog paar zelf gestanste en bestempelde tags en washitape toegevoegd. .

IW2015-11 IMet rood en zwart wasco krijtje (ook overgehouden aan de workshop) de datum op het treinkaartje en de bestemming omcirkeld

 

 

Ook heb ik daarmee het spoor getekend. Daarna met golden high fluids zwart in een finelineflesje het woord “stedentripje” op de rand geschreven. IW2015-11 II

 

 

 

 

Voor mijn gevoel was het nog wat saai. Mijn conclusie was dat door de gesso en de titanbuff e.e.a. wat te veel naar de achtergrond verdween. Daarom van de Bar 35 onderlegger en het rood met witte verpakkingspapiertje nog wat cirkeltjes op de voorgrond geplakt. Den Bosch had prachtige oude geveltjes in de binnenstad. Maar ik vond mijn gevel/stadsgezicht stempels niet bij de pages passen.

Wel vond ik in mijn rommeltjesbak lieve heersbeestje stickers. Ik geef toe dat die hoofdzakelijk voor mijn eigen plezier op de journalpage gekomen zijn, maar ze zijn ook bedoeld als stille hint naar de prachtige St. Janskerk die we bezocht hebben.

IW2015-11 III

Groetjes,

Inge

Leave a Reply

