Moederdag en bedank kaart met Art Journey stempels

10 May

Heb eindelijk het bedank kaartje voor ma af (voor bijdrage Art Specially) en hij is dan ook gelijk maar voor Moederdag.

Op aquarel papier heb ik groene acrylverf gesmeerd en een Crafters Workshop stencil met Dylusions gesprayed en afgedrukt.

De vrouw heb ik 2 x gestempeld op apart papier. Van de ene vervolgens de arm met schouder, de hoed rand en een driehoekje uit de jurk uitgeknipt om te gebruiken en de ander dusdanig uitgeknipt dat de oorspronkelijke arm eraf was, zodat ze een taille had. De raaf heb ik ook op apart papier afgedrukt en uitgeknipt. De raaf en de vrouw zijn met distress inkt en dylusions gekleurd en zijn opgeplakt op zo’n manier dat ze de arm omhoog ipv naar beneden heeft en de raaf daarop kon zitten. Met Avec stans heb ik vervolgens de hartjes ballon uitgestanst, met dylusions gekleurd en een laagje glossy accents erover gedaan en dat ook op de kaart.

De blaadjes zijn gemaakt met een Wow mould en embossing poeder en die heb ik met nog wat glimmersteentjes als versiering op de kaart aangebracht.

2015-05-06 Moederdag en bedank kaart met Art JourneyBij Art Journey had ik de Challenge van April gewonnen. De stempeltjes zijn al binnen. De Challenge van Mei is om stempels van niet meer dan 1 sheet te gebruiken. Erg leuk, want dan wordt je gedwongen om andere technieken te gebruiken om het interessant te maken. Dat heb ik met deze gedaan, dus kan deze nieuwe kaart weer mee doen.

2 Responses to “Moederdag en bedank kaart met Art Journey stempels”

  1. Ellen 18 May 2015 at 8:46 pm #

    Een prachtige achtergrond en een super idee, met die arm! Bedankt voor je bijdrage.

  2. bhduit 19 May 2015 at 10:38 am #

    Prachtige kaartje met erg mooie technieken, was moeders vast blij mee šŸ™‚ Bedankt voor je bijdrage!

Leave a Reply

