Moederdag kaartje met Wetlands vogeltjes

8 mei

Op Pinterest kwam ik toevallig op foto’s van kaarten met de Stampin-Up Wetlands set en die heb ik ook, dus ik had ineens heel veel zin om daar een klein kaartje mee te maken.

Eerst Tea Dye en Broken China op papier en toen de vogeltjes erop.

Met mijn nieuwe scoreboard heb ik er een bijpassend envelopje bijgemaakt. De scoreboard gebruikt standaard envelop formaten en ik heb m juist voor de custom made, dus ’t is nog even puzzelen hoe dat werkt, maar ik vind dat hij aardig gelukt is.

De envelop:

2015-05-08 Moederdagkaart envelop

En het kaartje:

2015-05-08 Moederdagkaart met Stampinup Wetlands en distress inkt

Eén reactie to “Moederdag kaartje met Wetlands vogeltjes”

  1. stempelwolfinge 12 mei 2015 bij 4:10 pm #

    Alsof je op het strand zit bij eb. Prachtig.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.