Inspiration Wednesday met Donna Downey 2015 – 9

4 May

We hebben besloten de 8e tutorial over te slaan. Mede omdat er geen nieuwe techniek aan te pas kwam. Het leek mij een beetje saai om de page te maken. De 9de artjournal page had ik wel heel veel zin in. Vooral omdat ik kansen zag om mijn nieuwe stencils van de beurs te gebruiken 🙂

In de Tutorial werden paintmarkers gebruikt. Die heb ik niet dus de achtergrond is met acrylverf en distresspaint gemaakt. De klaprozen zijn met stencils gemaakt en ingekleurd met distresspaint. Verder met zwarte marker nog wat accenten hier en daar aangebracht. Hier en daar wat drupjes en vlekken met verf gedaan en vervolgens met stempel woorden in de ovaaltjes rechts gestempeld.

Als laatste nog met molding paste en het scriptstencil tekst aangebracht. En dan hier het resultaat.

IW2015-8

Groetjes,

Inge

One Response to “Inspiration Wednesday met Donna Downey 2015 – 9”

  1. stempelwolfanne 7 May 2015 at 7:20 pm #

    Echt super gaaf vind ik m. Verassende kleurencombi die van de page afknalt. Heerlijk!

Leave a Reply

