Inspiration Wednesday met Donna Downey 2015-5

4 May

Bij deze page vond ik dat de inclusions, die Donna in haar artjournals verwerkt, echt een functie had. Daarom heb ik een manier verzonnen om dit te realiseren in mijn eigen artjournal. Hoewel ik niet echt de technieken heb gevolgd die Donna in de tutorial gebruikte (wegens gebrek aan hiervoor geschikt materiaal, heb ik met gevonden alternatieven toch het idee van de tutorial bereikt. Hieronder de eerst de bladzijden met de inclusion niet omgeslagen en vervolgens met omgeslagen inclusion.IW2015-5 IIW2015 5 II Het heeft even geduurd voor ik de pages echt helemaal af vond. Het was eerst nog wat kaal. Ik wilde eerst nog wat mode gerelateerde woordjes toevoen, maar de printer vertikte het. Daarom op alle bladzijdes verf drupjes/vlekken toegevoegd en op de inclusion nog de illusie van een halsketting met gems toegevoegd. De page is op 8 maart gemaakt, zoals op de zilverkleurige tag te zien is. Groetjes, Inge    

Leave a Reply

