ATC met distress ink

2 May

Nog een ATC. Hier ben ik niet 100% tevreden mee, omdat ik me wat in de nesten had gewerkt met de plaatsing van de stempels en er eigenlijk geen kant mee uit kon, maar ik vind het zo wel OK geworden. De achtergrond is gesponst met distress inks en ik heb een landkaart stempel in groen gebruikt, maar die is niet zichtbaar, en eigenlijk alleen maar storend als je beter kijkt. Weer van geleerd :D.

De luchtballon van Hero arts heb ik gemaskerd en daarna de tekstjes (Art Journey), kompas (Hero Arts), eifeltoren (Katzelkraft) en wolken (stampscapes) gestempeld. De ballon is ingekleurd met distress markers.

ATC Travel with distress ink Art Journey Hero Arts Stampscapes Katzelkraft and Viva DecorDe postzegels (Viva decor) daarna gestempeld op een apart blaadje en uitgeknipt en gepoetst met distress inkt. Labeltje uitgestanst, gepoetst en geschreven en vervolgens alles opgeplakt en gemat.

Leave a Reply

