Verjaardagskaart met Treasure gold voor een man

24 Apr

Bij het bladeren door wat tijdschriften had ik een kastje gevonden wat de inspiratie veroorzaakte voor de achtergrond van deze kaart voor oom Frits.

Ik heb eerst 2 kleuren distress paint en fresco paint aangebracht en na het drogen een laag witte distress crackle paint. Nadat dat gedroogd was vond ik het er nog te weinig verouderd uitzien, dus nog een beetje hier en daar geschuurd en daarna met verf een modeling paste op kleur gebracht en door een stencil aangebracht. Toen dat droog was ben ik met de treasure gold in de weer gegaan.

De kaart afgemaakt met een trein (Hero arts) die geschilderd is met aquarelverf, waar ik ook weer highlights met treasure gold op aanbracht en een boog (Katzelkraft) die ik op bruine cardstock stempelde en uitknipte. Hij is normaal de andere kant om, dus ik moest hem even ontleden en opnieuw inelkaar puzzelen.

2015-04-24 Verjaardagskaart met treasure gold voor oom frits

One Response to “Verjaardagskaart met Treasure gold voor een man”

  1. stempelwolfinge 19 May 2015 at 11:50 pm #

    oh deze heb ik gemist. Door die schaduw lijkt het net of die trein over die tag door de poort komt rijden. Kewl!

Leave a Reply

