Mijn eerste ATC

13 Apr

Met de nieuwe stempeltjes en andere goodies van de Artspecially beurs moest natuurlijk gespeeld worden. Maar daar ging heel wat ez-mounten aan vooraf. Voor de prachtige stampscape stempeltjes die ik bij De stempelwinkel gekocht had, had ik dat graag over. In één van de goody bags had ik een potje grijze brusho gekregen. Samen met de nieuwe stampscapestempels heb ik daar mijn eerste ATC mee gemaakt.

ATC Sprit Animals with Stampscapes and Brusho

Zus wilde deze eerste ATC heel graag hebben, dus ik was hem meteen weer kwijt. Gelukkig heeft ze er een mooie foto van gemaakt, zodat ie op ons blog nog te bewonderen is. En ze heeft speciaal voor mij een prachtige ATC gemaakt om te ruilen tegen deze stoere beer. Deze staat nu te pronken op een mini-ezeltje in mijn hobbykamer.

Groetjes,

Inge

Leave a Reply

