Verjaardagskaart met stempelset van crafty individuals

10 Apr

verjaardagskaart Marrit

Vandaag vlak voor de afreis naar zus vanwege artspecially weekend, nog deze verjaardagskaart bij mijn vriendin bezorgd. Helaas moet ik vanwege het weekend haar verjaardag missen, maar deze kaart moest ze tenminste wel hebben vond ik.

Hij is gemaakt met papier van Maja design wat ik nog over had van een eerder project. De stempels komen uit een set van Crafty individuals. Aan de binnenkant van de kaart zijn nog afdrukjes van parfumflesjes, maar daar heb ik helaas geen foto van. Ik had weinig tijd en had de kaart al dichtgestrikt met het lintje.

Het stempelafdrukje is ingekleurd met distress inkt.

 

Groetjes,

Inge

 

Leave a Reply

