Inspiration Wednesday iw29-3-2015

5 Apr

Bij dit filmpje bracht Donna Downey 2 soorten papier aan in haar Art Journal, daarna bracht ze met modeling paste een tekst aan en bracht er een glaze over aan. Daar ik mijn page fris wilde houden, wilde ik geen glaze aanbrengen en vond ik het anders ook een beetje saai. Mijn page is daarom een beetje anders opgebouwt. Ik heb papier van Basic Grey gebruikt en een page uit een road map.

Daarna heb ik rondjes gestempeld (Stempelglede) en met witte verf daaromheen een rand aangebracht. Vervolgens een stuk washi tape. Met een stencil bracht ik daarna zelf gemengde gele paste aan door een stencil. Het meisje heb ik met zwart gedaan door een eigen gesneden stencil. Nog wat accentjes met zwarte micro pen en de letters aangebracht en toen werd ik er wel happy van.

Inspirational Wednesday iw29-3-15

Leave a Reply

