Inspiration Wednesday met Donna Downey 2015-2

17 Feb

We zijn nog steeds een beetje achter met onze art journal pages, maar dat mag de pret niet drukken. Lekker weer in de weer met verfjes en coulage deze keer. Ik ben niet zo’n fan van geel dus mijn pagina is met groen en grijs tinten gemaakt. Ik vond de kleuren tag die ik had niet passen, dus heb er eentje groen geverfd. Ook ik had geen bedrukt tissue paper. Dus op overtrekpapier gestempeld. Het overtrekpapier laat zich na het stempelen lijmen prima verwerken. Goed om te weten :). De quote komt uit een van mijn kinderboeken van vroeger. De stempel van de lezende kat vond ik daar perfect bij passen. Aangezien mijn page richting het thema lezen ging heb ik gekozen voor letters in plaats van cijfers. Met de inkt druppen had ik de pages bijna verpest, maar na wegpoetsen van meeste inkt hadden de kringen die overbleven toch wel wat. Verder vond ik de pages wel in balans dus een tag met datum plaatsen werd een enorm dilemma. Daarom de datum op de al aanwezige geverfde tag gezet.

IW2015-2

One Response to “Inspiration Wednesday met Donna Downey 2015-2”

  1. stempelwolfanne 17 February 2015 at 7:06 pm #

    Dat ziet er ook super gaaf uit zeg! jammer dat t plaatje zo klein is. ik heb echt zin om hem in het echt te zien!

Leave a Reply

