Inspiration Wednesday 2015 #2

16 Feb

De 2e Inspiration Wednesday stond in het teken van collage en er werd ook weer gebruik gemaakt van glacing. Ik had geen printed tissue paper, dus heb ik zelf met stempels van Stampinback en van Art Journey en nog wat andere een stuk tissue papier uit een schoenendoos bestempeld. Erg leuk om te doen!

Toevallig had ik vorig jaar ergens een setje verf gekocht van vanille geel en licht en donker grijs, omdat ik het zo mooi vond, dus ik ben in de zelfde kleuren gebleven als Donna Downey.

Na de eerste glacing over de tissue paper boekpapier uit een oude medische encyclopedie en bruin verpakkingspapier. Had ook vanille geel linnen liggen, dus dat ging er ook op.

Mijn page is een beetje geïnspireerd op het leven hier op het platteland met klompen, vliegen, 2 paarden trainen en met zijn 2 hier te wonen.

Inspirational Wednesday 2015 #2Stickers zijn bij de Hema weg. De doorzichtige veegde je de afdruk zo van af, beetje jammer, de bruin gekleurde hielden zich beter.

Leave a Reply

